My super awesome blog
Miss Awesome at here!



Diary About Links Stuff

Assalamualaikum!Welcome to my simpy blog.Hope you enjoy at here.Say cheesee :D .

Enjoy the song :D

Hello awesome people! put your cbox code at here ok :)

Big claps






SAHABAT KU



 
hye .. korang semua .. sihat ? kalau sihat *oke good*.. f.aziela da lame tak ber-story morry kat blog .. mungkin da berabuk da blog nie .. *sedih* .. k f.aziela sayang sangat-sangat kat kawan f.aziela .. dia orang larh my nyawa , my jantung pisang .. *erk* .. hehehe .. setiap kali f.aziela sedih dia orang ada .. k happy gila lah dengan dia orang .. #da gila pastu happy plak ?# .. 


 k . start dari kanan FARIZA , EKYN *baju kuning*,ALIA *sebelah ekyn*,FARA , belakang tu saya da yg tak nmpak muke tu F.nabila ..  


dari kanan .. FARIZA aku sayang kau .. walaupun kadang-2 kau rampas ryn aku .. hehehe .. dan kite pernah gaduh pasal RYN satu hari .. memang aku suke sangat .. FARA kawan yg aku sayang dan sangat-sangat comel .. dan aku jeles dengan kau fara sebab kau comel .. HUSNA k aku sedih dengan kau .. kat camp kau tak sebut pun name aku . tapi tak pe aku masih boleh fikir positif dan sekarang kau buat apa tah kenduri adik kau . tapi kau tak jemput aku .. fine aku terase skit kat kau kawan :) .. 


dan yg comel tu twin saya k .. jgn rampas dia .. f.aziela syg dia .. sedih bile f.aziela dengar cerita dia .. dan dua org sahabat f.aziela yg bermula dari huruf F .. ada penyakit yg agak bahaya .. dan f.aziela nk dia orang tahu yg f.aziela sayang kan dia orang .. 

p/s: tak lupa jugak pada ALEESYA .. wa sayang sama lu sis .. :)