My super awesome blog
Miss Awesome at here!



Diary About Links Stuff

Assalamualaikum!Welcome to my simpy blog.Hope you enjoy at here.Say cheesee :D .

Enjoy the song :D

Hello awesome people! put your cbox code at here ok :)

Big claps






2 TOPEZ


 
hye , awak yg duduk kelas 2 topez tu tolong baca sampai habis .. oke saya da penat asyik kene bahan dengan awak semua .. fedup pun ada . rasa mcm nak pindah sekolah pun ada . tapi saya sabar . sebab saya anggap diaorang seperti kawan saya .. *perempuan sahaja* . sorry saya tak pernah anggap lelaki sebagai kawan sebab saya takut saya akan jatuh cinta . 
firstly , saya nak cakap korg please stop ckp "kenapa hengk00 tinggal kan dirik00 wahai kekasih hatik00. Kini, ak00 sepi tnpa dirim000. :'((((" . dan mcm-2 lagi larh .. seriusly aku sedih bila korg buat aku mcm nie .. korang boleh larh cakap yg korang cuma main-2 je .. hati manusia nie lembut dan mudah tersentuh . jadi tolong larh faham . selama nie aku ada ungkit apa-2 tak pasal korang ?. tak ada kan . baik buruk korang semua aku rasia sebab apa ? sebab aku nak jaga hati korang tapi korg tak jaga hati aku . malah nak bahan aku lagi .. 
dan awak aidil irfan . saya da bagi tahu awak kan . yg saya suka FJ . dan saya tahu awak suka saya . tapi awak kita tak boleh pakse hati dan perasaan seseorang . oke saya mintak maaf kalau awak rasa saya memberi harapan dekat awak . tapi saya anggap awak cuma kawan saya . tak lebih dari tu pun . oke tak salah kalau awak nak jiwang tapi awak kene jage hati dan perasaan org jugak .. fikir apa kebaikan dan keburukan nye . jgn main selambe nak menjiwang mcm tu .. dan tak pasal-2 saya yg kene . 
akhir sekali , aku mintak tolong sangat-2 dekat korang please stop . cuba kalau korang duduk dekat tempat aku . mesti korang akan rasa benda yg sama . dan aku tahu korang da bagus , da sempurna boleh buat apa saja . dan aku nie tak sempurna jadi korg boleh buat sesuka hati korang .. tak pe dan aku tak pakse korg cuma aku mintak tolong .. mulut org kita tak boleh tutup jadi kalau korg rasa apa yg korg buat tu bagus , buat larh sampai korg puas ..