My super awesome blog
Miss Awesome at here!



Diary About Links Stuff

Assalamualaikum!Welcome to my simpy blog.Hope you enjoy at here.Say cheesee :D .

Enjoy the song :D

Hello awesome people! put your cbox code at here ok :)

Big claps






PENGAWAS :)



 
Hi,say "hi" back . hehe . 28 hari bulan sekolah f.aziela ada buat pelantikan pengawas 2012/2013 . dan alhamdulilah majlis tu berjalan dgn lancar . f.aziela berasa bahagia sebab f.aziela jumpe bakal kakak ipar .. haha *tu pun nak bising* . ok . kau hado ? siap ambik gambar lagi dgn dia auw . kau mampu ? . nak kenal org dia ? 



hah Cc yg pkai tudung putih tu . yg comel tu . yg tu larh my bakal kakak ipar . kau hado ? . den tahu kau tak hado . hahaha .. yg lagi dua org tu kalau tak semak memang tak boleh kan ? . gurau je k . btw aku sayang korg . erm . lepas selesai je ambik gambar with bakal kakak ipar . f.aziela pun ambik gambar pengawas yg comel , hencem dan cantik .. woo *cantik/hencem ke?*
 


hah , comel and cantik kan ? lagi-2 ada f.aziela kat situ . *k prasan* . hehehe



haha , BADAN PENGAWAS 2012/2013 SESI PETANG smk seri permaisuri . and ketua pengawas sekolah kami amat larh cantik dan baik. baik? saya rase dia baik macam saya . *prasan lagi* hehehe 



ok , gambar nie bersama ketua pengawas kite org . yg belah kiri saya tu akak cantik dan sebelah kanan tu larh ketua kite org ok . don't be jelly *perlu ke jelly* . hehe. and yg lelaki tu nama dia zamri . ok ingat nama dia zamri .. jgn lupa ok .. haha .



da comel da k . anda-2 sekalian .. dan untuk pengetahuan korang camera f.aziela penuh dgn gambar-2 meraka yg comel lagi comel . sampai memory card penuh .. memang gila camera dia org nie . biasa larh perempuan kan .. *ok paham* .. 



dua org nie kembar lain parents . sorang nama ariff sorg nama zamri .. dia org comel lagi hencem dan ramai peminat cuma dia org je tak sedar . dan zamri memang pantang jumpe camera . bila jumpe je mula buat muka comel dia .. *serius jelly* . 


and the last one . me with neida ida .. kami tahu kami comel .. hehe .. memang banyak kali saya perasan hari nie .. and saya happy bersama dia org . dia org gelak tawa sedih pilu nangis semua nye larh bagi saya . and i love you all . :)